سوالات متداول

برای نصب قبل از انجام هر کاری نام شهر خود را بصورت فارسی به شماره 10008295 پیامک ارسال کنید تا شماره نمایندگان شهر مربوطه ارسال شود.

اگر هنگام تحویل یا خرید متوجه شکستگی شدید، آن را به فروشگاه مربوطه تحویل دهید. در هنگام نصب نماینده شرکت اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

هزینه تعمیر بصورت آزاد و بر اساس تعرفه شرکت محاسبه می‌گردد.

لوازم جانبی محصولات در فروشگاه‌های مربوطه عرضه می‌شود.

بعد از اتمام گارانتی ،تمام هزینه‌ها به عهده‌ی مشتری می‌باشد.