پکول Pekol نشان تجاری لوازم خانگی الکترونیکِ شرکت «راه سبز آران» است که در پی نیازسنجی جامعه مصرف و با هدف پر کردن خلاء‌های بازار لوازم الکترونیک کشور، به مصرف‌کنندگان ایرانی معرفی شده است. پکول حاصل ترکیب فناوری‌های روز دنیا از معتبرترین تأمین‌کنندگان جهانی، و دانش متخصصان ایرانی است. راه سبز آران می‌کوشد با پیگیری راهبرد جایگزینی واردات و ارائه محصولات با کیفیت، گارانتی کامل و خدمات پس از فروش گسترده،حداکثر رضایت مصرف‌کننده و کسب اعتماد مشتریان را محقق کند.

شرکت راه سبز آران وابسته به گروه «توسعه صنعت مدیران تاک» بازوی تولیدی و صنعتی این هولدینگ است که با بهره‌مندی از خط تولید و ماشین‌آلات مدرن و با تمرکز بر افزایش کیفیت محصولات الکترونیک فعالیت می‌کند.

کارخانه متعلق به این شرکت در شهرک صنعتی مأمونیه در استان مرکزی واقع شده است. کارخانه دارای دو بخش مجزا است که بخش نخست به تولید و مونتاژ لوازم خانگی و برقی اختصاص داشته و بخش دوم دارای خطوط تولید بسیار پیشرفته و تمام اتوماتیک برای تولید انواع بوردهای الکترونیک و تجهیزات ارتباطاتی و مخابراتی است.

بخشی از ویژگی‌های خط تولید کارخانه راه سبز آران در بخش بوردهای الکترونیک به شرح ذیل است:

قابلیت تولید بورد در ابعاد متنوع از mm2 50×40 تا 650mm2×370

قابلیت تولیددقت قطعه گذاری ±mµ35 و چاپ±mµ10

قابلیت مونتاژ قطعات الکترونیک در ابعاد متنوع از 0201 تا 50mm2×150 و تا ارتفاع 25mm

کیفیت یک برند تنها در کیفیت ساخت محصول‌های آن نیست و با خدمات پس فروش و شبکه‌ ارتباطی زنده و پویا با مشتریان، کامل می‌شود. مرکز ارتباط با مشتریان و خدمات پس از فروش راه سبز آران که با نام آران‌گارانتی فعالیت می‌کند، خدمات متنوع و مورد نیاز مشتریان را تأمین می‌کند.

همکاران آران‌گارانتی آماده پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان بوده، با همکاری نمایندگان متخصص و کارآزموده، در سراسر ایران خدمت‌رسانی می‌کنند.

شرکت راه سبز آران، عضوی از گروه توسعه صنعت مدیران تاک است.
برای آشنایی با گروه و شرکت‌های عضو آن، به
سایت (نشانی سایت) بروید.

تعرفه ها

تلویزیون

هزینه نصب رومیزی و ایاب ذهاب

32،43،50 اینچ

300.000 تومان

55 ، 65 اینچ

350.000 تومان

icons8-arrow-50

نصب تلویزیون دیواری و خرید براکت  به عهده مشتری و توافق با نماینده می باشد.

icons8-arrow-50

هزینه ایاب و ذهاب خارج از شهر به عهده مشتری می باشد.

۱) در صورت جابجایی و نصب مجدد دستگاه بنا به درخواست مشتری توسط عاملیت مجاز، پرداخت کلیه‌ی هزینه‌های نصب و ایاب و ذهاب برعهده‌ی مشتری می‌باشد و هزینه‌ی ایاب و ذهاب خارج از محدوده‌ی شهری بر اساس کیلومتر با نرخ اتحادیه تاکسیرانی از مشتری دریافت می‌گردد.

۲) هزینه‌ی نصب متناسب با درخواست مشتری و طبق توافق با عاملیت مجاز انجام خواهد شد.

۳) هزینه‌ی اقلام اضافی مانند آنتن هوایی، سیم‌کشی، اتصالات آنتن هوایی، پایه‌ی دیواری متحرک یا ثابت، محافظ برق، محافظ صفحه‌ی نمایش، کابل HMDI، کابل OPTIC و کابل AV بر عهده‌ی مشتری بوده و در صورت درخواست مشتری از عاملیت مجاز، می‌بایست این هزینه با مشتری توافق و سپس از ایشان اخذ گردد. همچنین درج کلیه‌ی موارد و هزینه‌های جانبی اخذ شده از مشتری به صورت مکتوب در فاکتور الزامی است.

۴) هزینه‌ی نصب اقلام اضافی مانند گیرنده‌های دیجیتال، Set top box، Play Station، DVD Player، Home Theather و غیره بر عهده‌ی مشتری می‌باشد و در صورت درخواست مشتری، هزینه‌ی نصب می‌بایست با مشتری توافق و به صورت جداگانه اخذ گردد.

۵) در مدت زمان گارانتی، دستگاهی که به صورت هم‌زمان دارای چند عیب فنی مختلف باشد، آن دستگاه فقط مشمول پرداخت یک اجرت تعمیر از سوی شرکت خواهد شد.

۶) در سرویس‌هایی که عاملیت مجاز به محل مشتری مراجعه می‌نماید، هرگونه تعمیرات می‌بایست در محل استقرار دستگاه صورت پذیرد و در صورتیکه بنا به دلایل فنی، نیاز به انتقال دستگاه یا بخشی از آن به تعمیرگاه یا مستلزم بسته‌بندی و ارسال به دفتر مرکزی خدمات پس از فروش باشد، این جابجایی با هماهنگی شرکت و توسط عاملیت مجاز، بدون دریافت هزینه از مشتری انجام می‌شود.
بدیهی است کلیه‌ی هزینه‌های حمل و جابجایی در قبال فاکتور معتبر پس از ارسال به خدمات مرکزی قابل بررسی و پرداخت خواهد بود.

۷) اجرت تعمیرات محصولات شرکت در خارج از دوره‌ی گارانتی بر اساس نرخنامه‌ی مصوب اتحادیه‌ی هر شهرستان یا استان از مشتری قابل اخذ خواهد بود.