مشخصات فنی
|
|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تلویزیون ۶۵ اینج مدل TP6522SK
تلویزیونهای پکول از بهروزترین فناوری تلویزیونهای LED برخوردار است. پکول در همکاری معتبرترین تأمینکنندگان فناوری اروپا با متخصصان داخلی فراهم آمده است. خط تولید شرکت راه سبز آران برای تولید محصولات پکول، دقیق و کارآمد است. کنترل کیفی محصولات در در چند مرحله بهوسیله نیروی انسانی متخصص و همزمان با استفاده از ابزارهای هوشمند، بالاترین سطح کیفی روز را برای رضایت مشتریان تأمین می کند.
- کنترل از راه دور کاملاً کاربردی
- نمایش تمام منوها و دستورات برای اقدامات روی صفحه
- پشتیبانی از چند زبان برای سهولت کاربر
- امکان جستوجوی خودکارکانالها
- امکان تنظیم زمان روشن و خاموش شدن
- خاموش شدن پس از اتمام برنامه
- تنظیم خودکار زمان
- قابلیتهای تلویزیون هوشمند SMART TV
- اتصال دستگاههای جانبی از درگاه HDMI
- پشتیبانی از صفحه مانیتور رایانه
- تنظیم خودکار اندازه صفحه نمایش
- خروجی صدای دیجیتالSPDIF
- ورودی کابل اینترنت LAN RJ45
- پشتیبانی سریع از تلتکست 100 کانالAV
- پشتیبانی از اینترنت
- ورودی YPbPr
- خروجی صدای هدفون
- پشتیبانی پخش DVB T2/C
- پخش فایلهای صوتی، تصویری، فیلم و متن از درگاه USB
تعرفه ها
۱) در صورت جابجایی و نصب مجدد دستگاه بنا به درخواست مشتری توسط عاملیت مجاز، پرداخت کلیهی هزینههای نصب و ایاب و ذهاب برعهدهی مشتری میباشد و هزینهی ایاب و ذهاب خارج از محدودهی شهری بر اساس کیلومتر با نرخ اتحادیه تاکسیرانی از مشتری دریافت میگردد.
۲) هزینهی نصب متناسب با درخواست مشتری و طبق توافق با عاملیت مجاز انجام خواهد شد.
۳) هزینهی اقلام اضافی مانند آنتن هوایی، سیمکشی، اتصالات آنتن هوایی، پایهی دیواری متحرک یا ثابت، محافظ برق، محافظ صفحهی نمایش، کابل HMDI، کابل OPTIC و کابل AV بر عهدهی مشتری بوده و در صورت درخواست مشتری از عاملیت مجاز، میبایست این هزینه با مشتری توافق و سپس از ایشان اخذ گردد. همچنین درج کلیهی موارد و هزینههای جانبی اخذ شده از مشتری به صورت مکتوب در فاکتور الزامی است.
۴) هزینهی نصب اقلام اضافی مانند گیرندههای دیجیتال، Set top box، Play Station، DVD Player، Home Theather و غیره بر عهدهی مشتری میباشد و در صورت درخواست مشتری، هزینهی نصب میبایست با مشتری توافق و به صورت جداگانه اخذ گردد.
۵) در مدت زمان گارانتی، دستگاهی که به صورت همزمان دارای چند عیب فنی مختلف باشد، آن دستگاه فقط مشمول پرداخت یک اجرت تعمیر از سوی شرکت خواهد شد.
۶) در سرویسهایی که عاملیت مجاز به محل مشتری مراجعه مینماید، هرگونه تعمیرات میبایست در محل استقرار دستگاه صورت پذیرد و در صورتیکه بنا به دلایل فنی، نیاز به انتقال دستگاه یا بخشی از آن به تعمیرگاه یا مستلزم بستهبندی و ارسال به دفتر مرکزی خدمات پس از فروش باشد، این جابجایی با هماهنگی شرکت و توسط عاملیت مجاز، بدون دریافت هزینه از مشتری انجام میشود.
بدیهی است کلیهی هزینههای حمل و جابجایی در قبال فاکتور معتبر پس از ارسال به خدمات مرکزی قابل بررسی و پرداخت خواهد بود.
۷) اجرت تعمیرات محصولات شرکت در خارج از دورهی گارانتی بر اساس نرخنامهی مصوب اتحادیهی هر شهرستان یا استان از مشتری قابل اخذ خواهد بود.